mandag 25. mai 2009

Halvårsrapport

I morgen har det gått et seks måneder siden jeg begynte å blogge, så jeg føler det er på tide med en slags statusrapport.

Jeg hadde overhodet ingen treff de første tre ukene, og kunne ikke unngå å spørre meg selv hvis en person blogger i skogen og ingen hører han - er han da en blogger? Et par anbefalinger fra Sonitus hjalp på lesertallene og ga stor motivasjon til å fortsette (takk til dere!).

Og slik går dagene:

Jeg har skjelden mer enn 30 lesere daglig, og har aldri hatt flere enn 50.

Noen ganger skriver jeg om temaer som opptar andre (som hva jeg mener om Bernt Hagtvets mediebruk). Og andre ganger skriver jeg ting som nesten ikke er interessant for meg selv en gang (som denne her - 3 registrerte lesere).

At så mange av dere likevel tar dere tid til å komme med kommentarer synes jeg er veldig fint! Og ta gjerne kontakt med meg på mail eller på twitter (@kristianland).

I tilfelle dere ikke allerede har møtt hverandre: dere kommer fra 27 land:


Hovedvekten er fra Norge (desverre kom verken mongoleren, peruvianeren eller japaneren tilbake etter sitt første besøk). Og de aller fleste treffene kommer fra urbane strøk (flest fra Oslo, fulgt av Trondheim, Bergen, Stavanger og Flisa).

Håper dere trives, og at dere fortsetter å komme tilbake!

Ingen kommentarer: