mandag 24. august 2009

Nummer hundre

Dette er min bloggpost nummer hundre, og ettersom jeg leser Jeff Jarvis' What Would Google Do føles det riktig å feire med litt statistikk. Jeg bruker Google Analytics for å holde orden på tingene, og her er noen nøkkeltall derfra:


- Siden oppstart 26. november 2008 har denne bloggen gitt 3 589 sidevisninger (1 206 absolutt unike besøkende).


- 53 prosent av treffene kommer fra nye besøkende - 47 prosent har lest meg tidligere.


- Det er Google-søk (512), Twitter (124) og Sonitus (94) som har sendt flest besøkende til bloggen min.

- Og til slutt: her er søkeordene som har gitt meg flest treff via Google den siste måneden:

1: asle toje
2: kristians notisblogg
3: apekatt


Jeg regner med det var denne dere kom for:


(Foto: Wikimedia Commons)

Ingen kommentarer: